jag älskar dig, min fina vän!

Min vän Matilda ville att jag skulle uppdatera så jag får väl göra det då. Bara för hennes skull och så att hon kan sluta tjata.

Jag sitter här i soffan och min mamma i soffan bredvid, vi kollar på top model som vanligt på måndagar vid den här tiden. Efter top model är det svenska hollywood fruar så det blir att stanna kvar i soffan och kolla på det och efter det blir det att sova, för det är dags för skola imorgon. Jag är faktiskt redo för skola och jag känner att det kommer bli en ganska bra dag imorgon som start, fast det är skolfoto och det ser jag väl inte som något roligt men det ska väl funka iallafall. Bara det att min lugg vill inte ligga som jag vill idag, men jag får hoppas att den vill det imorgon annars blir jag sur.. Veckan kommer iallafall rulla på hoppas jag och sen är det helg igen och då ska jag äntligen få träffa mina små söta kusiner!!

Nu ska jag koncentrera mig på top model. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0