Ännu en usel helg!

Det är svårt att uppdatera, förlåt

Jag hinner inte uppdatera i veckorna och helgerna är också ganska fullpackade så jag har inte tid då heller. Den här helgen har jag mått dåligt, antingen ppillrerna eller så var jag matförgiftad, ingen vet. Jag mådde iallafall inte bra, så jag har bara legat i soffan och glott på olika värdelösa tv program. Min helg förstördes! Idag vaknade jag också upp med feber, men den försvann under dagen som tur var. Måndag imorgon då, jag känner mig inte riktigt redo för en skolvecka eftersom jag tror jag kanske kan bli sjuk igen, men det är väl bara att bita ihop. Men med mina fina klasskompisar Linda, Sofie, Linda och Julia blir dagarna alltid roligare. Dock kom Linda och jag på idag att vi har diagnos i matte imorgon och jag har inte tagit hem matte boken så det kommer inte gå så värst bra på den men får väl göra bättre ifrån mig sen på fredag när det är matteprov. Det ska nog funka! Det är bara att börja plugga.
Jag har inte så mycket mer att säga, mer än att jag saknar min bästis som har halsfluss och som jag inte får träffa. Jag kan säga att det är inte kul att inte få träffa henne, buhu! I miss you!!!

Nu ska jag plugga lite naturkunskap och sen blir det Teen Mom på MTV!
Vi hörs när vi hörs..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0