Day 07 – Your best friend

Min bästavän, har inte alltid varit den som det är idag. Men vi har alltid varit vänner och vi har alltid funnits i varandras liv eftersom vi är sysslingar. Men i 6an hittade vi varandra och sedan dess har vi aldrig varit från varandra (inte bokstavligen). Det finns så mycket fint att säga om min bästavän. Hon är självklart världens bästa vän och jag förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna en så bra vän. Hon är världens bästa lyssnare och jag tackar henne för det och att hon alltid finns där när jag behöver henne (jag behöver alltid dig).
Hon är så fin min bästavän, hon är så stark och jag känner henne. Jag känner henne utantill. Hon behöver inte säga till mig hur hon mår, för jag märker det på henne för jag känner henne. Jag själv kan tycka det är väldigt skönt att ha någon som vet hur man är så man inte behöver berätta hur man mår, för det kan vara riktigt jobbigt. Det är iallafall vad jag tycker.
Min bästavän är mycket speciellt, hon är verkligen inte som någon annan, hon är sig själv och det är det som gör henne till en så fin person. Oavsett vad någon säger, så är hon alltid sig själv. Jag skulle aldrig vilja att hon förändrades på något vis, för hon är så bra som hon är. Jag själv, tycker att våran vänskap växer fortfarande och den blir starkare och starkare för varje liten dag som går och jag klarar mig inte utan henne i mitt liv.
Det är henne som jag vill prata med först när någonting har hänt, bra som dåligt. Det är tack vare henne som jag mår som jag mår idag och det är tack vare henne som jag är den jag är idag. Jag vet inte vem jag skulle vara utan henne eller vem jag skulle ha varit om vi inte hade varit bästavänner idag. Jag skulle vara helt annorlunda, på ett dåligt sätt antar jag.
Vi har så fina, stora, små, betydelsefulla minnen som inte går att beskriva. Vi har alltid gjort det mesta tillsammans och mer ska det bli. Vi har en lång lista på vad vi vill göra ihop. 2016 eller vad det var för år ska vi utomlands, dock har vi inte bestämt vart ännu men det spelar ingen roll för vart jag än åker kommer det bli bäst för jag åker med min bästavän som alltid gör mina dagar bäst. Dagar att minnas!
Självklart skulle jag kunna sitta och skriva så mycket mer, men en del saker går inte att beskriva med ord.
Hon vet att jag älskar henne och det är det som räknas.

Jag älskar dig Matilda, min fina vän! ♥ ♥ ♥ ♥








♥ du är bra som du är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0