Day 03 – Your parents

Mina fina päron! De har alltid varit stöttande i alla mina val. Vad det än gäller så finns dom där och hjälper mig. De har också gjort att jag har blivit en ganska självständig person som klarar av att göra saker själv och tar sak i saker på egen hand, som jag tackar dom oerhört mycket för. Min mamma är såklart den bästa mamman, så som min pappa är den bästa pappan. Dock har jag alltid varit en liten mamma gris, de som känner mig vet det. När jag var mindre ville jag alltid ha med mig mamma och när jag inte var med henne så hade jag oftast ont i magen. Jag och min pappa är så lika att vi oftast inte går ihop, vi bråkar mest och han jävlas alltid med mig. Men jag har nu på senare tid förstått att det är ett sätt för honom att visa att han älskar mig och bryr sig om mig. Men det är ändå så himla irriterande och jobbigt, menmen.

Annars kan jag väl bara säga att mina föräldrar är bäst och jag älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0