Day 01 – Introduce yourself

Jaha, då ska vi se vart jag ska börja. Kan väl börja säga att mitt namn är Ellinor och jag fyllde hela 16 år den 7 maj i år. Alltså är jag född 1994, om ni inte räknade ut det. Jag bor i en by utanför Katrineholm och trivs där tillsammans med min mamma, pappa, bror och två kissemissar. Vi bor i ett stort gult hus och har bott här i några år nu, innan bodde vi några kvarter bort så det blev inte så lång flytt som tur var.
Jag har alltid varit en glad flicka med lockigt, blont hår och grågröna/blåa ögon. Jag är ungefär 173 cm lång och smal.
Annars kan jag beskrivas som envis (som jag brukar få höra av matilda), ganska blyg men också en tjej som gör allt för att sina vänner ska må bra. Jag har världens bästa vänner och världens bästa familj. Jag är lycklig. 
Jag går första året på Himmelstalunds gymnasiumet i Norrköping och jag går inriktningen Djurvård och trivs som en fisk trivs i vattnet. Jag känner att jag verkligen har valt rätt och vet att alla de här tre åren på gymnasium kommer bli toppen. Efter gymnasium vill jag läsa vidare till Djursjukskötare och börja jobba så fort jag är färdig utbildad.

Ja, det är väl allt jag kan avslöja om mig själv.


en skaplig bild på mig.


jag som lyckligast och gladast med min stjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0