27 december

Idag är det en ny dag, en ny vecka. Härligt! På fredag är det nyårsafton som fortfarande ser lite oklar ut.
Men det verkar lösa sig, som det alltid gör.

Igår gick jag och la mig klockan tio, tidigt jag vet, men jag mådde illa och hade ont i magen. Jag trodde självklart att jag skulle få magsjuka, men icke. Skönt! Så inatt sov jag elva timmar, väldigt behövligt. Nu sitter jag och äter lite yoghurt, eftersom jag inte vill att min mage ska bli värre. Jag ska försöka vara snäll mot min mage framöver. Inte äta massa onyttigt och starkt, för då blir den sur. Jag har ju somsagt magkatarr. Roligt värre!
Aja, snart ska jag lägga mig och sätta igång några avsnitt av One tree hill, säsong 1. Jag ska också vänta på att Matilda hör av sig och säger att vi kan träffas. Jag behöver den kvinnan just nu!

Nej, nu blir det One tree hill ♥


äldre bild på min fina matildis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0