vilken dag

Hejsan!
Kvällen igår var jättetrevlig med dans, prat och käk på parken. Idag fick jag och Matilda traska oss ner till staden vid elva ungefär så inge sovmorgon inte, snacka om att vi var trötta. När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och sen drog jag vidare på match mot Vingåker. Matchen i sig gick bra för att vara första serie matchen, vi vann med 6-2 men första halvlek var tuff, men vi gav aldrig upp! Snacka om att vi var tuffa. Det var dock vingåker också, men vi klarade av dom. Efter matchen blev det raka vägen hem till farmor och farfar för lite käk och det var trevligt att träffa dom. Nu är jag hemma och är helt slut, antingen blir det film eller rakt till sängen. Vi får se vart jag hamnar, kanske somnar i soffan vem vet?

Bättre uppdatering imorgon. Puss, god natt!


lookbook.nu


Kommentarer
Postat av: Ingrid

denna blogg är verkligen jättefin!! i like :)

2010-08-08 @ 21:47:24
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0