Sommarlovet, ta slut!

Godmorgon! Ännu en dag på sommarlovet försvinner, gör mig ingenting just nu.
Alla jag umgås med har ju börjat så jag sitter hemma i mitt stora hus ensam och försöka sysselsätta mig själv, går det bra då? Nej, inte ett dugg. Jag har ingenting att göra om dagarna, jag sitter oftast vid datorn och ibland vid tvn i min ensamhet. Jag tycker inte om det. Jag tycker om att sitta vid tvn och prata med någon samtidigt, prata om antingen hur fula eller hur snygga dom är på tvn eller hur roligt dom pratar. Jag tycker om att kolla på tv och skratta till alla skämt, eller skrika av skräck tillsammans med någon. Men nej, nu sitter man och gör det där ensam. Aja, snart börjar skolan och det ska bli skönt! Det är ju också nytt så då blir det ännu roligare.

Nu ska jag försöka hitta någon frukost. Puss!


photo by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0