Ska kolla igenom bilderna nu

Godkväll folket!
Efter att jag hade fotat klart snygga bruden så bakade vi kladdkaka i muffinsformer, faktiskt jättegott men dom blev lite misslyckade tyckte jag väl. Men det gick somsagt att äta iallafall, tur det! Vi hann också med att kolla på One tree hill, men när det var slut så skildes vi åt eftersom jag var tvungen att åka hem till mormor och morfar och fräscha till mig. Duschade håret och allt det där som ingår, väldigt skönt må jag säga.
Alldeles nyss slutade jag och mamma kolla på Sex and the city 2 för hon var tvungen att sova eftersom hon ska upp och jobba tidigt imorgon bitti. Vi ska försöka kolla klart på den imorgon kväll istället, lika bra det.
Ja, nu vet jag inte vad jag ska göra förutom att jag ska ta ett glas vatten och en nektarin. Alltid gott såhär på kvällen. Men jag ska försöka kolla igenom bilderna jag tog på Matilda och så ska jag lägga in några här innan jag lägger mig i sängen och fortsätter läsa Där regnbågen slutar.

Bilderna kommer, vänta bara!

Kommentarer
Postat av: Merima

allt bra?:D

2010-08-16 @ 03:20:42
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0