Idag blir det Ebbis

Godmorgon gullungar!
Jag har sovit bra i natt, men jag vaknade med ont i halsen. Men jag får väl dricka mycket vatten och ta några halstabletter under dagen så ska det nog gå över. Idag ska jag vara med Ebbis och ja, vi får väl se vad vi hittar på. Kommer nog bli ganska dålig uppdatering skulle jag tro, men för idag får ni överleva. Jag ska snart fixa iordning mig och bestämma kläder för dagen, det är alltid lika svårt. Idag är vädret heller inte så bra, så det blir nog kanske några jeans eller tights med en tshirt.

Nu måste jag sätta fart. Puss, ha en bra dag!


jag kommer sakna 7d2, 8d2 och 9d2!

Kommentarer
Postat av: maria

ååå vad jag saknar min gamla klass!

2010-08-17 @ 11:58:24
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0