Godmorgon på er

Godmorgon kära läsare.
Idag är det måndag, en ny vecka börjar och i slutet av denna vecka kommer jag känna mig pirrig för att börja på en ny skola i en helt annan stad. Tur att jag har Linda, vet inte vad jag skulle göra utan henne just nu! Ja, innan skolan börjar ska jag hinna med en hel del, ingenting jag kan berätta här än för det är hemligt och ja. Ni får helt enkelt vänta ett tag innan ni får veta. Annars idag då, eftersom många ettor redan sitter vid skolbänken så finns det inte många att träffa idag, så jag får väl helt enkelt ta hand om mig själv idag. Ska nog sätta igång en fin film eller så ska jag ut och sola. Solen visar sig faktiskt och det är runt 23 grader i skuggan. Skönt!

Ska nog läsa en kapitel av min bok nu. Puss sålänge!


jag älskar dig, min underbara vän

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig ! <3

2010-08-19 @ 18:09:48
URL: http://karlsssonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0