Gårdagen var bra

Godmorgon!
Gårdagens kväll var jättetrevlig och mysig. Först tog jag, Hanna och Matilda halv sex bussen in till stan för att först möta upp Lisa där och sedan gick vi vidare till C&L och åt mat. Jag tog världens godaste kyckling sallad typ. Så god! Rebecca kom också dit så då blev vi en mer. Mysigt! Klockan var väl senare än sju innan vi kom fram till där Kajrocken höll hus, och det var väl ganska lite folk från början så vi satt där i kanske nån timme och sen gick vi tillbaka till stan. Då fick vi mer sällskap, Johan, Matte, Danne och Oscar kom. Med dom gick vi sen tillbaka till Kajrocken och då var det mycket bättre musik och mer folk så vi träffade en och en annan kotte. Ja, nu berättade jag väldigt mycket om gårdagen men det var kul.
Idag är det söndag och jag ska nog inte göra så mycket. Kanske träffa Matilda och prata lite. Hon börjar ju skolan imorgon, inte jag. Hihi.

Nu ska jag käka frukost. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0