Ännu en dag

Godmorgon onsdag! 6 dagar kvar till skolan :)
Jag längtar faktiskt lite till jag börjar skolan. Den nya skolan verkar så himla bra och linjen jag ska gå, har jag ju drömt om sen jag var liten. Alltid velat bli veterinär och nu blir nog den drömmen sann, om några år. Jag hoppas klassen blir bra, fast jag vet redan att jag hamnade i samma klass som Linda. Så tack gode gud att jag gjorde det! Tre år till med henne, tackar man verkligen inte nej till. 
Idag ska jag in mot stan och träffa Linda, Elin och Matilda. Eftersom Elin och Matilda går i skolan så tar jag bussen som går 15.05 och sen får vi se när jag kommer hem. Det visar sig. Dagen ser ut att bli bra iallafall.  

Nu ska jag nog besöka toaletten. Hörs senare!


Elin, Linda och jag i Stockholm med klassen.

Kommentarer
Postat av: ellen<3

den som komenterar idag blir länkad:)?

så släng hit en komentar http://ellllllen.blogg.se

o var gärna med i veckans blogg <3

puss

2010-08-18 @ 11:11:50
URL: http://ellllllen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0