10 Augusti

Godmorgon solstrålar!
Jag kunde verkligen inte somna om när jag väl hade vaknat så det blev att gå upp eftersom jag både var kissnödig och hungrig, då går det inte att sova helt enkelt. Idag ska jag träffa Matilda tror jag om hon mår bättre, sen ikväll åker jag nog in på kk-joggen och struntar i träningen, jag får helt enkelt springa själv idag eller imorgon. Sen idag när jag vaknade så tänkte jag på om jag skulle ha tävlingen veckans blogg här hos mig, så jag kommer nog testa det senare och så får jag se hur många som vill vara delaktiga i den. Hoppas på att det blir många så det blir svårt att välja ut en vinnare som får länkning i en vecka framåt i min meny.

Aja, jag ska fundera lite mer. Puss!


Dålig kvalité!

Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-10 @ 10:31:59
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: CATRIN HINSELL

Så söt bild!

2010-08-10 @ 12:05:11
URL: http://catrins.blogg.se/
Postat av: ebba

fin bild! :)

2010-08-10 @ 14:14:35
URL: http://ebbaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0