Två hemska veckor

Hej igen! Jag har varit borta ett tag från bloggen, jag vet.
Jag har nu igen varit sjuk i två veckor lite fram & tillbaka. Det började fredagen för två veckor sen att jag började må illa och hade magsmärtor. Jag trodde först det var magsjuka eller att jag hade ätit något dåligt. Jag låg många gånger vid toaletten för jag trodde jag skulle spy, men jag spydde inte en enda gång även fast jag satte fingrarna i halsen (förlåt om det blir äckligt inlägg). Ingenting fungerade, jag låg vaken om nätterna, sprang till toaletten flera gånger, men kunde inte spy. Vi trodde sen det var magkatarr för jag hade ont i övre delen av magen och det sved i magen. Jag fick tabletter för det, hjälpte lite. Men det kom tillbaka & jag fick hela tiden sura uppstötningar när jag låg ner. Jag pinade mig iväg till skolan och i måndags blev det bättre och jag kände inte av det längre, bara att jag hade magsmärtor. Sen när jag blev "frisk" från det, så fick jag mens & igår blev jag tvungen att åka hem från skolan för jag höll på att svimma när vi hade djurvård och höll på att göra rent hos fåglarna. Usch vilken resa det blev hem sen, trodde hela tiden jag skulle svimma. Stegen till spårvagnen och tåget var inte roliga.
Idag är jag hemma från skolan & vilar och jag mår mycket bättre. Ska nog försöka ta mig till skolan imorgon.

Vilket roligt inlägg, men nu vet ni vart jag har varit dom senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0