Oh Susie

Godmorgon & ni får ta och välkomna mig tillbaka! (ja, jag är tillbaka)
Idag är det fredag och jag är sjuk. Jag vaknade imorse och kunde inte ta mig ur sängen för jag mådde så dåligt så jag ringde och sjukanmälde mig. Jag fick en rejäl sovmorgon istället och det behövdes verkligen. För vad mycket bättre jag mår nu, eller jag har fortfarande huvudvärk och halsont men det kan man ju leva med. Men jag behövde stanna hemma idag så jag inte blir mer sjuk, för i helgen är det sista serie matchen och sen ska jag på party också. Måste bli frisk! Annars ser väl dagarna ut som vanligt, tidiga mornar och långa dagar men jag trivs så bra på skolan. Nu ska jag väl försöka visa bilderna jag tog förra helgen och sen vänta på matildis som kommer i eftermiddag och så ska vi ha mysfredag! Hon sover över här & som tur är hon också lite sjuk så jag kommer inte smitta henne.

Latero!


dagen innan vi stack till london, åååh vad jag saknar
london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0