Nu när jag ändå sitter här...

...och skriver på mitt djurkunskaps arbete så kände jag ett sug efter att skriva ett litet kort inlägg eftersom det var så pass länge sedan, eller var det? Min fina Matilda har ju hållit bloggen lite uppdaterad, tack snygging! Jag känner heller inte att jag vill börja blogga på "heltid" igen, utan jag hoppar in lite då och då eftersom det är så pass sent när jag kommer hem från skolan och då ska jag sätta mig med antingen läxor eller annat.
Ja, dom här två, tre veckorna jag har gått på djurvård inriktningen i Norrköping har varit toppen bra och jag trivs som fisken i vattnet. Riktigt skönt! Dock känner jag att jag har tappat intresse för att fota, men i helgen fick jag tillbaka det lite och jag var ute i trädgården och fotade lite höstbilder. Dom kan ni få se snart, kanske i helgen som kommer. Det visar sig.

Nej, det blev ganska långt. Jag måste fortsätta skriva om arbetet Katt Psykolog. Önska mig lycka till!
Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0