LEVER!

Jahapp, jag läste inlägget innan och jag kände själv att det var dags att uppdatera. Jag har inte direkt haft fullt upp i skolan, men jag har helt enkelt inte orkat blogga och jag har heller inte haft något speciellt sug att börja blogga igen. Men nu får jag väl försöka skriva ett inlägg, vi får se hur det går. Jag ligger här i soffan med världens magsmärtor, vet inte vad det är. Det spökar ibland i min mage och igår och idag fick jag vara hemma från skolan för att jag kan nästan inte röra på mig utan att det gör så förbannat ont. Jag äter några speciella tabletter för magen, som jag ska ta varje dag. Verkar inte hjälpa men det kanske dom gör snart. Hoppas det iaf!
Idag är det också fredag så nu har jag hela helgen på mig att vila magen och hoppas att det blir bra till måndag, för jag tycker inte om att vara hemma från skolan och missa massor.
Menmen, jag har inte så mycket att skriva så vi får hoppas att jag får tillbaka suget snart. Nu vet ni iallafall att jag lever :)

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0