bästis

1. Vad heter hon? Matilda
2. Hur gammal är hon? Hon är faktiskt nu 16 år!
3. När träffades ni sist? igår var det
4. Vad har hon för hårfärg? ljusbrunt
5 Brukar hon färga håret? nej, aldrig gjort
6. Vilka färger har hon haft? -
7. Vad har hon för parfym? hon har björn borg och DKNY (grön, röd)
8. Är hon galen? Skojar inte, hihi
9. Vad är erat första minne? det minns jag inte, eftersom vi bara gick i blöjor

10. Har ni många minnen ihop? väldigt många fina
11. Vart bor hon? katrineholm
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men det ska vi
13. Är du avundsjuk på henne? jag älskar hennes platta hår
14. Vad heter hennes syskon? Ebbis & Maris
15. När träffades ni första gången? när vi var små pluttar
16. Hur träffades ni? tack vare våra fina föräldrar
17. Vad går hon i för sporter? fuuutboll
18. Vad kan hon göra på helgerna? umgås med familj, vänner och kanske göra plugg (träffa mig)
19. Göra efter skolan? antingen plugg, vänner, familj eller bara sooooofta
20. Vilken skola går hon på? Duveholms gymnasiumet :(
21. Favoritmat? hon älskar potatisgratäng och kött men också köttpaj!

22. Musiksmak? bra och dålig
23. Har hon fräknar? nej det har hon inte
24. Har ni kollat på film någon gång? men självklart
25. Har ni bråkat någon gång? det har hänt, men typ endast små tjafs
26. Blir ni vänner igen då? det är klart, klarar mig inte utan henne
27. Har ni skrattit tills ni gråtit? har vi säkert
28. Har du sett henne gråta? det har jag gjort..
29. Vad gjorde du då? fanns där för henne som jag alltid är (krama om henne)
30. Har du sett henne vara riktigt arg? skojar inte!
31. Har hon sett dig gråta? har hon säkert
32. Vad ska ni göra i sommar? i sommar ska vi umgås så mycket som möjligt

33. Har hon svikit dig någon gång? nej det har hon inte!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? hon älskar att snacka i telefon, så jaaa
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? leva varje dag för henne
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? det är klart
37. Är hon en rolig person? världens roligaste

38. Vad är det bästa med henne? att hon just är den hon är, att hon alltid finns där!
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? hihi, vill att hon ibland svarar på sms fortare (a)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? jag skulle ge henne vad hon ville (typ)
41. Hur ser hennes klädstil ut? snyyyyyyygg
42. Älskar du henne? jag älskar henne, det gör jag, jag älskar henne mest!
43. Vad är hon bra på? hon är bra på allt
44. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? hon har redan gjort det :)


oj så snygg!

Kommentarer
Postat av: MATILDA THE MAN

du hittade verkligen den snyggaste bilden!

hahahahhaha

love youyouyouyouyouyou!!

2010-10-31 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0