31 oktober

dålig uppdatering.. (igen)
Hej igen! Har ni det bra?
Idag är det söndag igår var jag hemma hos fialotta med några andra fina typer. Vi hyrde film (cop out), satt på terassen och hade det väldigt trevligt. Min bror hämtade mig runt halv två på natten och då blev det att åka hem och sova på en gång. Idag vaknade jag klockan halv nio och kunde inte somna om för jag var så täpt i näsan och nässpray hade vi inte hemma, så jag och mamma tog bilen in till stan och köpte det och lite fler grejer.

Nu ska jag snart baka bullar med bästis och sen ska vi bada bastu. Mys!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Åh gott med bullar!

2010-10-31 @ 22:53:21
URL: http://matildabacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0