24 Oktober

Halli hallå! Haft en bra förmiddag?
Under förmiddagen har jag bara pluggat fram till nu när klockan är två. Jag kände att det var dags för att göra någonting annat, mina ögon var helt slut av att läsa ur ekologi boken och sedan skriva massor. Ja, så jag satte mig vid datorn istället, mycket bättre för ögonen kände jag (inte). Jag väntar fortfarande på mat också, jag är urhungrig men det lär väl bli någon lunch snart. Från mat till något annat då, ikväll ska jag träna för första gången efter jag har blivit frisk från min förkyldning. Eller den sitter fortfarande kvar i näsan, men inget halsont och då kör jag på träning! Det är också lagfoto, det vill man ju helst inte missa.. (jo helst)

Jaja, jag har inte så mycket mer att säga så jag går nog ut en sväng i det trista vädret. Hörs senare!


by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0