20:20 Idol

Hej hallå igen då!
Jag har förtillfället bänkat mig framför idol och så väntar på god mat. Jag hörde att det skulle bli något med lax och potatis, urgott ju! Innan idol började så bastade jag med familjen och det var väl rätt skönt, men jag har aldrig gillat att basta så jag kan väl säga att jag satt och pinade mig för att sitta kvar. Efter idol tror jag det får bli att hoppa i säng för att sova bort magsmärtorna, sen imorgon ska jag ta en lång sovmorgon och sedan ut på vandring i skogen. Har fått i uppgift på naturkunskapen i skolan att vi ska ut i skogen och leta stenar, löv och olika djurdelar, det är något om biologiskt mångfald. Jaja, det blir skönt att få lite frisk luft.

Nej, nu ska jag heja på Geir! Heja heja!


klippte mig i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0