En tråkig dag

Godkväll allihopa!
Nu sitter jag i soffan ensam igen, mamma har gått och lagt sig. Hon börjar sex imorgon, men jag som har höstlov kan ju sova läääänge imorgon. Hihi! Men imorgon ska jag in till stan tillsammans med Lisa och Matilda och vi ska göra några ärenden, så som att köpa/bestämma vad vi ska vara på fredag när det är maskerad fest. Vi har väldigt stora problem med att komma på vad vi ska vara. Så om ni kommer på någonting vi kan vara, kan ni ju alltid säga till. Behöver det verkligen!! Annars då, idag har jag inte gjort ett skit, förutom att jag tränade nu på kvällen med magsmärtor och illamående och det rekomenderar jag verkligen inte. När jag kom hem så var det bara att lägga mig i soffan, fast nu har jag iallafall fått i mig lite mat och två bullar.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv och chatta (sen sova)
Hörs imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0