1 november!

Godmorgon bloggen!
Jag är uppe väldigt tidigt men det kan bero på att jag gick och la mig halv elva igår och sen imorse tänkte jag så mycket att det inte gick att sova. Så nu ligger jag i soffan med laptopen i knät och kollar på Magi på Wavely Place, ytterst trevligt. Idag har jag ingenaning vad jag ska göra, kanske sticker till mormor och morfar och käkar men den saken är inte bestämd ännu. Jag har väldigt stor lust att gå ut och fota någon, men tror ingen har så stor lust med det, eller? Hihi. Annars får jag väl ha en mysig filmdag med mig själv, haha. Ska ändå göra en filmanalyg till engelskan och det gör ju ingenting att få det gjort idag.
Jag ska nu fortsätta kolla på disney channel och sen duscha av hela mig. Skönt!

Hörs senare kanske. Puss


En riktigt härlig bild. i miss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0