Day 06 – Your day

09.00 - Jag vaknade, mådde verkligen skit. Jag hade feber och en golfboll i halsen (så kändes det som iallafall)
09.40 - Jag slog på One tree hill på datorn eftersom jag inte kunde somna om för golfbollen höll mig vaken.
12.00 - Jag tog mig i kragen och fixade lite frukost. Det blev någon macka. Fick inte i mig mer.
12.10 - Mer One tree hill & försökte plugga lite, resultatet: gick inte så vidare.
14.00 - Jag letade i frysen efter mat, orkade inte fixa något själv så det blev en matlåda. Det blev spagetti och bacon.
14.20 - Lite facebook och musik.

Resten av dagen är fortfarande okänd men jag antar att det blir mer One tree hill och kanske någon fin film. Ska försöka läsa lite ur den bra boken Lyckan, kärleken och meningen med livet. Dagen har varit grå och kommer fortsätta så. Att vara sjuk är inte det bästa direkt. Imorgon blir det iallafall skola, känner att jag behöver gå alla de tre sista dagarna innan jullovet. Vill inte riskera att missa något viktigt innan vi går på lov. Imorgon efter skolan blir det julklapps kikande med Matilda, Fia, Henke och Mattias. Måste försöka hitta julklappar till brorsan, mamma, pappa och Matilda. Det lär bli svårt, inte kul..

Jag hör av mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0