Remember me

Jag ska slänga mig i soffan nu och kolla på Remember me och invänta kvällen. Jag ska sen ringa mami och be henne köpa godsaker till mig och bästis för eftersom det är premiär av Camp Rock 2 ikväll ska vi sitta bänkade såklart & då måste man äta på något gott samtidigt. Riktigt bra kväll/natt kommer det bli!
Imorgon klockan 15.00 spelar jag och laget vår sista match för säsongen & såklart hoppas jag på vinst men eftersom jag är lite kraslig ska jag bara sitta på bänken och kanske göra ett inhopp ibland för att göra några mål, haha så ska min tränare att jag skulle göra så. Vi får se hur det går.

Nej, nu väntar Remember me och soffan! Hörs senare.


pic me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0