En bra början

Godmorgon sunshines!
Jag mår inte så bra idag, så jag ska mest ligga i soffan idag och kanske arbeta lite matte. Men det får vi se. Igår var det till en början bra men sen blev det lite drama, ingenting jag tar upp här på bloggen. Men det mesta löste sig. Sen mot slutet mådde jag inte så jättebra, jag mådde illa och huvudvärk och inatt har jag inte sovit så bra för jag trodde jag skulle spy så jag har mest legat vaken. Men tillslut somnade jag och nu mår jag inte lika illa men jag hostar och har ont i huvudet.

Nej, nu ska jag ta och äta min frukost och sen lägga mig i soffan! Vi hörs kanske under dagen.

Kommentarer
Postat av: MALIN

hej, fin blogg :))

2010-09-19 @ 12:58:59
URL: http://mavalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0