MEMORY

GES – Händerna På Täcket

Nu ska ni få veta en grej om mig och Ellinor, eller om Ellinor den lilla tjejen. Läs haha!

Den här låten ovan, låten som tar mig tillbaka till 2003, till Ellinors säng. Dra inte förhastade slutsatser men såhär var det, det var en sommardag (eller om det regnade? skitsamma) så var jag hemma hos Ellinor inne på hennes fina rum på Flintbacken och hon sa till mig: Lägg dig under täcket, med händerna på täcket vilket jag gjorde.
Hon gick och satte igång sin cd spelare, och gick och la sig bredvid mig. Musiken började spelas och vi skulle ha händerna på täcket och dra dom upp och ner i luften. Haha, vilken gullig tjej va? Haha, jag minns det så väl och första GES konserten jag var på, grymt.



jag älskar dig bästavän.


Kommentarer
Postat av: Bellas Egnaste

Ska vi följa varndra på Bloglovin? =)

2010-08-23 @ 00:34:43
URL: http://bellasegnaste.blogg.se/
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Snygg blogg :)

2010-08-23 @ 12:52:05
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0