Jag tycker om min vän

Godmorgon, eller något.
Igår hade jag jättemysigt med världens bästastevän. Vi kollade premiären av Camp rock 2, riktigt mysig film och sen klickade vi vidare på Idol. Jag var så himla trött igår kväll så jag låg mest bredvid Matilda och kollade när hon knappade runt på hennes laptop, också roligt. Samtidigt gick Dödligt vapen på tvn som jag smygtittade lite på. Klockan ett var vi helt slut, Matilda satt och skrattade för sig själv och jag skrattade åt henne. Trötta tjejer, helt klart! Så vi vandrade till sängen och somnade gott. Nu har hon åkt hem för att lämna sina saker, sen ska jag följa med henne till bussen för hon ska till stan och jag ska senare till matchen, får se hur det kommer gå för igår hade jag feber. Trevlans.

Nej nu ska jag fixa mig lite. Mitt hår är inte roligt idag..


Gammal bild från 8an. Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0