snö, du är inte min vän

Godmorgon!
När jag vaknade för en halv timme sedan så kollade jag ut genom fönstret och hoppades på att snön skulle vara försvunnen, men nej... Den låg kvar lika mycket som det var igår. Jag hatar snö, iallafall i oktober!
Aja, jag får väl ta mig ut i skogen iallafall, även fast det är kallt och man kanske inte hittar lika många stenar och löv under snön som man skulle gjort om det fortfarande var höst.
Jag har iallafall blivit lite bättre i magen, så jag får se hur jag gör mot kvällen om jag ska stanna hemma och vila eller om jag ska umgås med lite fina vänner i en bastu. Det visar sig senare på dagen.

Nu ska jag iallafall fixa mig lite, innan jag skickar iväg ett sms till Matilda. Puss!


fräscha personer på väg hem från London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0