Tidiga mornar & långa dagar!

Godkväll!
Jag kom hem ungefär nyss för när jag och Linda kom hem med tåget gick vi och mötte upp Elin och Matilda och så åt vi mat med dom på C&L. Jättetrevligt och mysigt att prata en stund. Nu är jag iallafall hemma och jag är jättetrött så jag ska lägga mig vid tvn och se om det är något bra. Sen ska jag väl försöka lägga mig väldigt tidigt kväll för gud vad trött man är på mornarna när man måste gå upp halv sex. Usch säger jag bara. Men det är bara att gilla läget. På fredag ska vi tillsammans med andra ettor på skolan till Kolmården och ha aktivitets dag och gå runt där och kolla, jätteroligt och spännande. Ja, det är bra på skolan och jag trivs i klassen. Det ser ut att bli tre bra år! Härligt.

Nej, nu ska jag sluta babbla och lägga mig i soffan. Bilderna från London får jag skjuta upp, trött idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0