Spotify vs Grannarna

Godmorgon kära läsare! Måste bara säga tack för alla fina kommentarer jag får! Uppskattar det verkligen!
Jag vaknade för en liten stund sen och jag har hunnit med att äta lite mackor till frukost och så en har jag druckit en flaska vatten. Jag har ont lite överallt i kroppen efter den hårda träningen igår, men jag ska inte klaga för det gick bra för mig på träningen. Och idag behöver jag nästan inte ens sätta på spotify för grannarna spelar trummor och sjunger i deras källare så det hörs ända hem till mig. Trevligt... Ska nog försöka överrösta dom, hehe kommer aldrig lyckas utan att pappa blir hörselskadad eller kanske tillochmed jag.

Jag tycker att vi ska göra med dagens fråga, så fråga på nu och sen så väljer jag ut en fråga och skriver den i ett inlägg och jag skriver också vem som skickade frågan. Roligt ju!


söta och äckliga tår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0