som en mörk höstdag

Hemskt ledsen för min dåliga uppdatering. Orkar inte heller berätta varför den är det, men ni får helt enkelt acceptera det tyvärr.

Jag uppdaterar idag nästan bara för att Matilda ville det så gärna, men kände också att ni kanske saknar mig. Hihi. Igår var vi på Kolmården med skolan och det var roligt. Säl showen och delfin showen var det bästa på hela dagen och sen blev det ju helg och det var också bra! Men dock blev jag sjuk, kom hem illamående och magont. Det gick över efter ett tag men sen när jag kände att jag ville gå och lägga mig så låg jag och skakade i säkert en halv timme innan jag lyckades somna frysen och helt slut. Ja, men idag mår jag bättre men jag känner mig inte helt pigg men jag ska iallafall in mot staden ikväll för att parta lite. Får se hur länge jag orkar, men jag saknar mina vänner så himla mycket att det är värt att träffa dom även fast jag känner mig kraslig och trött. Jag gör allt för att träffa mina fina vänner!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0