Redo för London!


Ja, imorgon klockan 07.00 åker vi hemifrån till skavsta och åker därifrån med flyg till London. Jag och hela min familj, alltså min brorsa, pappa och mamma. Bror min fyller 18 år imorgon och london resan ska bli hans födelsedags present kan man säga. Riktigt nice! Längtar så himla mycket, som tur är det redan imorgon vi ska åka så behöver inte vänta så länge. Hihi, det här ska bli kul. Kommer hem igen på måndag kväll och jag kommer inte att uppdatera bloggen under resan så vi säger att det här blir mitt uppehåll, en bloggpaus. Jag ska ta med min systemkamera, så mycket bilder kommer jag komma hem med sen. Dom kommer säkert upp någon gång nästa vecka, men eftersom skolan börjar på måndag missar jag första dagen, men på tisdagen blir det skola och vi får se helt enkelt när jag har tid att visa bilderna.

LONDON, HERE WE COME!

Kommentarer
Postat av: kajsa

okej det ska jag lägga på minnet! Jag behöver verkligen en ny kamera :) haha

2010-08-19 @ 18:57:56
URL: http://kajsablom.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

Godnatter! :)

2010-08-20 @ 02:48:17
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0