Love Happens

Nu ska jag lägga mig i soffan med ett glas coca cola och filmen love happens. Jag hoppas filmen är riktigt bra, annars somnar jag säkert för jag är riktigt trött. Men jag ska nog orka hålla ögonen öppna i några timmar till. Jag och Matilda bestämde att vi sticker ut och springer vid halv elva imorgon bitti så vi blir pigga till kvällen då det vankas party som jag kanske nämnde förut. Blir att sova i stan hos Elin imorgon också, på söndag blir det fotbolls match i Vingåker. Önska oss lycka till!


Kommentarer
Postat av: robin hood.

Hejsan hejsan!



Kul att hitta lite olika bloggar, skickar detta meddelandet till lite bloggar jag aldrig har varit inne på för att höra folks åsikter, jag undrar nämligen vad du tycker om min nya design till bloggen?!, vore kul att höra andras tankar om den istället för bara mina haha!



kram! / robinhoods.se- gratis designhjälp

2010-08-06 @ 22:12:53
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0