Inte ofta man umgås med henne

Hejsan bloggläsare och bloggskrivare!
Har ni haft en bra tisdag? Det har jag haft. Jag stack till Ebba framåt halv ett och då startade vi med att laga tacos till oss två. Det blev en god måltid och vi blev sedan jättemätta att vi bestämde oss för att kolla film. Det blev en galen dag i New York med Mary-Kate och Ashley Olsen, faktiskt riktigt rolig och bra film. Sen efter den satte vi på Scary Movie 3, också en rolig film och om man är känslig kan man nog bli väldigt rädd ibland. Men eftersom jag och Ebba redan har sett den så var den inte ett dugg läskig. Ja, sen gjorde vi inte så mycket mer. Man kan väl säga att dagen blev framför tvn men det var roligt att umgås lite med Ebbisen. Inte ofta man umgås med henne. Idag har jag också hunnit med att tona håret ljusare, denna gång använde vi en spray som skulle få håret att bli ljusare och jag ser faktiskt redan att det har blivit lite ljusare. Så bra val typ!

Långt inlägg, men jag fortsätter med frågestunden i förra inlägget, inte så många frågor än. Puss!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-17 @ 21:29:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0