Hemma från busfabriken

Nu är jag hemma och jag är verkligen jättetrött. Eftersom jag fick springa efter busungen hela eftermiddagen och herregud vad vild han är. Efter dom här timmarna blev han hur svettig som helst och sen sov han som en prins i bilen på hemvägen. Jag somnade också lite smått i bilen, men ska nog ta och lägga mig i soffan och läsa boken men innan det måste jag äta något för man blir väldigt hungrig efter busfabriken.

Oj, nu börjar det åska.. Stänga av datorn kanske?
Knäppte inga bilder idag, fick ju springa efter Lukas.


Modell: Ebba M
Fotograf: Jag

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

gillar bilden (:

2010-08-09 @ 16:55:21
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Sofia

Hejhej!

Ta gärna en liten titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det eller kanske inte, ett klick så får du se :)

kramis!



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-09 @ 17:15:51
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0