den bästa är här!

Hej alla Ellinors kära läsare!
Jag läste hennes blogg och hon ska ha någon slags bloggpaus ju nu eftersom hon har landat i London, 12.20 för att vara exakt för då fick jag sms av bruden och sa att de landat, härligt va?
Jag vill också till London ju! Vissa har mer tur än andra haha, eller mer pengar kanske? Hihi.
Nej nu vet ni vad, jag har ingen lust att skriva så mycket mer, kanske hinner komma några mer inlägg här eftersom jag kan hennes inlogg, MOHAHAHAH! Så håll utkik! PUsssssss


min über snygga vän HAHA, älskar dig.

/matilda the blogggger!


Kommentarer
Postat av: Lina

Heej :)

Fin blogg ! ;)

Kan du visa i ett inlägg hur man kan laga e sån designe som du har ? :)

2010-08-21 @ 15:18:41
URL: http://linasfritid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0