Busfabriken med busungen

Godmorgon!
Idag är det en ny dag, en ny vecka och det är endast två veckor kvar av sommarlovet. Känns tråkigt men ändå riktigt roligt, ska ju börja på ny skola och i en helt ny stad. Ser framemot det även fast jag är riktigt nervös, men det ska nog gå för sig. Aja, tillbaka till idag. Idag ska jag först käka hos mormor och morfar, sen drar jag, morfar och busungen till kusin till busfabriken och har lite skoj. Får se om kameran hänger med annars ska jag försöka knäppa några kort med iPhonen. Vi får helt enkelt se när vi kommer hem om jag kommer hem med några kort.
Sen när jag kommer hem blir det att vara med Matilda, för hon ska sova här inatt! Riktigt mysigt! Vad kvällen/natten erbjuder oss får vi helt enkelt vänta och se.

Nu blir det att fixa sig. Hörs när jag kommer hem.


jag, elin och matilda - sööööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0