12 augusti

Godmorgon! Ja, jag vaknade faktiskt nu.
Känner mig inte så jättepigg även fast jag har sovit 11 timmar i natt. Jag ska nog iväg till mormor och morfar och duscha om någon timme och då ska jag nog ta och käka lite frukost där, ska ju egentligen käka lunch där men eftersom jag vaknade så sent får det bli brunch. Det ska bli pannkakor så det blir perfect!
Okej, gårdagen var verkligen jätterolig och trevlig. Vi käkade tacopaj och kräftor så vi blev propmätta och sen lekte vi lek, hemlig lek. Hihi, sen dansade vi och hade jätteroligt. Musiken var inte den bästa utan vi körde på gamla kids hits från 2006, mamma mia skivan och britney spears, men kan väl säga så mycket som att det ägde iallafall. Mot slutet så cyklade vi mot staden men jag och Matilda hann inte så långt utan vi blev hämtade av Matildas mamma så vi åkte hem. Men tack alla underbara tjejer för kvällen! 


bild från i lördags

Kommentarer
Postat av: Tove

fin blogg ;D

2010-08-12 @ 12:24:57
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

HA EN BRA DAG

2010-08-12 @ 13:16:33
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0